donderdag 31 januari 2013

Uitdaging dag 15

Op de helft nu! Maar ik vind het een taaie deze vandaag, een stukje muziek uitzoeken die JOU weergeeft...
Ik kom meer uit op mijn werk als medium en mjn ervaringen in contact met mjn gidsen en overledenen aan de overkant en hun geliefden aan deze kant. Wel heel erg mooi! Net als dit lied van Josh Groban. Mooie stem, mooie lyrics, mooie vent. Ik heb hem life gezien en ken geen wereldberoemde artiest die zo echt het zelfde klinkt in het echt als hij en bovendien geen artiest die zo dicht bij zijn publiek staat, zo goed kan improviseren alsof het lijkt dat ie maar wat zit te klooien aan een vleugel ergens in een huiskamer met een stuk verderop wat mensen die dat ´toevallig´ horen. Nou, niks is minder waar..fantastisch mooi! En heel erg echt!

Deze is met Lara Fabian, hoewel ik de solo-versie prefereer, maar die kon niet hier geplaatst...helaas!


1 opmerking:

  1. Hij heeft een supermooie stem! Helemaal met je eens!!
    Genieten geblazen jouw keuze van vandaag!! (of eigenlijk gister, ben een beetje laat;-))

    BeantwoordenVerwijderen