vrijdag 15 februari 2013

Uitdaging dag 30

Mijn favoriete liedje van precies een jaar geleden. Poeh, effe nadenken....

Ah, ik weet het weer. Hele tijd ervoor had ik geluisterd naar de cd van Adele. Ik kreeg er niet helemaal hoogte van en ik kreeg er geen hoogte van. Ik liet het maar zo. 
Maar mijn lief had wel even later een dvd gekocht en draaide die toen. Adele in the Royal Albert Hall, de creme de la creme van de Engelse muziek. En ik zag de 70er jaren lampjes achter haar, haar kapsel en hoorde haar Someone like you zingen. Als bij toverslag was ik verkocht en ging net als het publiek daar uit mijn dak. Mooi, tot op de dag van vandaag en het bleef lang in mijn kop hangen. Helaas niet om te laten zien hier, maar op Youtube of mijn Facebook wel. 
En daarmee neem ik afscheid van mijn 30 dagen uitdaging. Erg leuk om te doen! Met dank aan José, die me ´verleidde´...

1 opmerking:

  1. Hehehe, verleiden was niet echt nodig, je bent net als ik wel in voor een uitdaging als het met muziek en schrijven te maken heeft;-)

    En ja Adèle is een hele grote!! Daar kan ik echt van genieten, en volgens mij een heel erg down to earth persoon die geen sterallures heeft.
    Prachtig mens met een sublieme stem!

    BeantwoordenVerwijderen