zaterdag 2 februari 2013

Uitdaging dag 17

Een liedje dat je op de radio hoort. Ja, dat kunnen er veel zijn. Radio luisteren is en blijft iets moois, iets intiems hebben. Ik deed het vroeger meer dan nu en ook andere zenders. Ik heb een lied gekozen van een bekende crooner. Ik hou wel van crooners, kleine liedjes, intiem, meestal romantisch, over liefde die er is, er aan komt of voorbij is. Beetje sentimenteel. Dit lied is een oudje, waar ik altijd een zwak voor had. Geen idee door wie oorspronkelijk gezongen, maar nu in een nieuw jasje. Michael is een goeie crooner, maar ook hij heeft jaren gezwoegd en gedroomd, voor ie doorbrak en een grote ster werd. 

Ik blijf thuis altijd hardnekkig Me and Mr Jones zingen, hoewel ik nooit iets met een meneer Jansen gehad heb. Gelukkig maar, want het klinkt toch wat lullig en minder sexy als Mr Jones...:)

1 opmerking:

  1. Jaaa!! Een superstar die ondergewaardeerd wordt.
    De originele is van Billy Paul en best wel oud al volgens mij, maar ook super!!
    FF een link: http://www.youtube.com/watch?v=mWOTdt9Bovk (als ie het doet?!)

    OOk echt een meezinger! Gaaf weer!!

    BeantwoordenVerwijderen