vrijdag 8 februari 2013

Uitdaging dag 23

O, dit is een leuke, een liedje dat ik op mijn bruiloft zou spelen. We zaten in een concert met Oleta Adams. Wij, Fred en ik, waren al fan allebei en het was dus logisch om samen te gaan beleven. Zingt ze opeens een lied en ik kijk hem aan en zeg: dit is het! Deze tekst moet voor op onze uitnodiging voor de bruiloft. Ze zong: 

Look what love has done to me
look what love has done
my heart is dancing through each day
my soul is running free
Look what love has done

We waren het meteen eens met elkaar. De drukker en zijn assistente deden moeilijk,die hadden 83 voorbeelden van aankondigingen van trouwen, maar we wisten wat we wilden. Ik dreigde zelfs naar een andere drukker te gaan als ie niet ging luisteren. Wie ging er nou, verdorie trouwen?

De avond dat de Babs(Ambtenaar die het huwelijk zal gaan voltrekken) bij ons kwam, had Fred opeens overal lichtjes aangestoken voor het raam. Het was net een sprookje! Verbaasd dat ik met zo´n romantische man ging trouwen! En de heel aardige ambtenaar snapte precies waar we naar toe wilden en hoe we het wilden beleven. Zij vertelde dat we drie muziekstukken mochten laten horen. De kers op de taart voor ons. Eerst denk je dat je nooit zult kunnen trouwen(en de voordelen van het huwelijk mag genieten) en dan mag dat niet alleen, maak je ´opeens´ mee dat alle vrienden en familie voor jullie speciaal komen opdraven in hun goeie goed, dan krijg je ook nog de gelegenheid om met muziek het nog mooier te maken. 
 Oleta dus in ieder geval! En tot de dag vandaag blijft het een speciale song voor ons beiden! 
http://youtu.be/7qpoLtONjBY De clip toevoegen hier lukte helaas niet, wel te zien op You Tube of op mijn Faceboekpagina. 



1 opmerking:

  1. Ik dacht al dat je deze ging kiezen!! ;-) Ik zit nu naar haar prachtige song te luisteren op je FB!

    Vind Edsilia Rombley's stem heel erg naar Oleta's stem neigen, vind haar ook een geweldige zangeres trouwens. Heel mooi! En lief zo'n romantisch tintje!

    A wish came true for the two of you! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen