woensdag 9 november 2011

Golf

Zit ik gewoon met mijn eerst koffie van de dag, hoor ik in een onbewaakt ogenblik iemand op tv zeggen, dat ouderen zich nutteloos voelen, terwijl ze een golfkarretje laten zien wwarin 2 behoorlijk gezette senioren ´hangen´, die amechtig de camera instaren. Op internet lees ik dat golfen het leven met 5 jaar verlengd. Ik zit dus te snikken van dankbaarheid, dat ik nog wat langer mag werken en niet al met pensioen hoef om te gaan golfen. Wat is het leven toch mooi!

2 opmerkingen:

  1. Golf: Knikkeren voor mensen die te lui zijn om te bukken;)

    Life is great! (soms dan ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, zolang er geen dieren in de weg lopen! Wat mij betreft, is het vaak andersom: de dieren die autochtoon zijn struikelen over die rare pensionado´s! :)

    BeantwoordenVerwijderen