zondag 24 november 2013

Dag 24 A sound you heared

Ik hou niet van constant structureel werken. Mijn creatieve geest komt dan al snel in opstand, voelt zich beknot. Maar ik doe mijn best, ook bij deze uitdaging. Kom ik er achter dat ik dag 24 al per ongeluk geschreven heb in het gedicht hier onder 'Uit de voeten'. Nou ja, het zij zo. Morgen dan meteen maar door naar dag 25. Het einde nadert. Niet getreurd, na de ene uitdaging volgt de andere weer. Of even rust. Nooit lang. Gelukkig maar, het moet niet saai worden. No rest for the wicked. Never a dull moment. Onwards and upwards dus...haha!

1 opmerking:

  1. LOL, ja ik heb ook het idee dat ik niet meer weet welke dag het is en wat er te zien moet zijn ;-)

    Komt goed jochie! We stappen gewoon terug naar ouder bericht!
    Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen