donderdag 5 januari 2012

Een ander leven

Na wat klusjes ´s ochtends vroeg, zonk ik weg in mijn luie stoel. Gewapend met een bak koffie, was ik klaar voor het nieuws. Ik genoot bijna van de berichten, vakkundig aan ons verkondigd, terwijl ik van het donkere vocht slurpte wat ik had gebrouwen. Hierna zag ik nog het staartje van een programma, waarin een Schots stel voor een minimale prijs een fantastisch huis probeerde te bemachtigen, hetgeen niet erg wilde lukken. Net goed, bedacht ik. Ik kan niet zo goed tegen vrekkige mensen...Zo zakte ik langzaam weg. De bodem van mijn mok was zichtbaar en er waren geen klusjes meer die mijn aandacht opeisten. 
De zender schakeld automatisch over. Wat ik toen hoorde, deed me toch opletten. Een vriendelijke Amerikaanse dame vertelde me dat 80 % van de vrouwen, naar men zegt, een foute maat bh draagt. Nou vraag ik me altijd af wie ´men´ is, maar dat was het punt niet. De vrouw vroeg me of ´iemand mijn uitblubberende huid zag?´. En verder of ik elke paar minuten de bandjes van mijn bh bijgesteld moesten worden? Of die aftekende onder mijn outfit. 
En of ik wel wist dat een bh bij een boetiek of warenhuis wel 100 euro kostte? Maar gelukkig was daar wel iets aan te doen. God zij dank, dacht ik. Mijn aandacht was zo sterk, dat ik vergat koffie te zetten. 
Er was nu een bustehouder ontwikkeld die je eigenlijk niet eens voelde zitten. Elke avond kon ik niet wachten om mij bra uit te doen, zo zei de dame. Knap, dat ze dat allenmaal van mij wist, terwijl we elkaar nooit ontmoet hadden! Nu was er dus een nieuwe bh, die dat alle problemen oploste. Mooi toch! Draagbaar bij elk soort kleding. En....voor alle maten! Toch zeer verrassend...ik zuchtte diep bij het idee!
De meeste vrouwen hebben dingen aan, waar aan alle kanten hun borsten uitpuilen of waar ze zo ingesnoerd werden, dat ze wel zeer moesten doen. O jee...het zal toch niet?
Gelukkig maar dat dit model nu ontwikkeld is en eindelijk in de handel. Op het scherm verscheen nog een vrouw. Net als de eerste moest ik goed kijken, wilde ik enige vorm van borsten kunnen ontdekken. Samen hadden ze nog minder als een doorsnee paspop of etalagepop. Ze kwetterden samen gezellig door. ´O jij draagt hem ook´, zie ik, zei dame 1. ´Ja zeker´, antwoordde nr 2. ´Ik vind hem zo geweldig, dat ik er twee over elkaar draag.´ Waar is dat nou in godsnaam goed voor, denk ik argeloos. Als tie zo fantastisch is, hoef je er toch geen 2 over elkaar te doen. Vreemd...
Dat zag ik echter verkeerd. Ik moest hem zelf ook hebben, volgens het duo. Ik kon er mee werken, want hij was consvertief genoeg om onder mijn werkpakje te dragen. Jee, ze weten alles van me...moet toch het huis eens nalopen of er geheime camera´s hangen. Verder kan ik er mee oefenen. Wat oefenen zeggen ze niet, os bh-koppel, maar ik neem aan dat het fitness-oefeningen betreft. Ook kan ik hem, zoals nr. 3 meteen demonstreerde, dragen onder een...hou je vast...doorkijkbloes. Wat daar het voordeel van is, ontgaat me even, maar vrouw 3 is zo dolgelukkig, dat het wel waar moet zijn. Het lijkt op een sportbh, maar NEE, zo mag je hem niet noemen. Er zitten geen bandjes aan, geen haakjes, geen beugels. Die raken alleen maar los en gaan dan prikken in je huid. Nee, nee, dat is waar, dat wil ik niet. Allemaal puntjes, alsof ik cellulitis heb. En...het mooiste is...ik kan ook nog aankomen, dat maakt geen bal uit. Mijn borsten worden vakkundig op hun plek gehouden, zonder probleem...jee, zouden ze me nu ook kunnen zien? Maar even niet aan mijn kont krabben of in mijn neus zitten met mijn vinger...
Deze wonderbra is nu verkrijgbaar! Voor slechts 70 euro krijg ik er niet 2, maar 4. Of wacht! Ze weten dat ik vanavond in het zwart gekleed ga...om er sexy uit te zien! De drie latten laten hun gebleekte tandjes zien door hun glimlach...daarom doen ze er nog eens twee zwarte bij! Het moet niet gekker worden. En...alsof dat niet genoeg is..krijg ik nog eens extra korting per 3 dozijn. Zo kom ik in het bezit van dit mirakel van een bh! Voor ik het wist, had ik er 3 dozijn besteld. In de kleuren vlees, wit, zwart en blauw. Wat zal ik er van genieten, elk moment van de dag. Bij het sporten, werken en het verleiden ´s avonds...mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik ben enorm blij dat ik dit filmpje gezien heb, voor hetzelfde geld had ik het gemist en was mijn leven voor altijd hetzelfde gebleven zijn....Het enige jammere is dat ik een man ben. Maar och , een mens kan niet alles hebben. Toch?

2 opmerkingen:

  1. Hahaha!! Hilarisch!
    Ik snap echt niet dat er mensen zijn die daar überhaupt intrappen. En het stomme is dat je nog gaat zitten kijken ook!!
    Trek je wel iets aan over je doorkijkblouse vanavond? Want er waait een straf windje ;)

    Hardop genoten weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, ik denk dat ze er op azen dat ze mensen ´off guard´ betrappen, als het ware...en voor je het weet is het gebeurd. Hebben ze weer wat uit te leggen als manlief ´s avonds thuiskomt öf ze stoppen die dingen, als ´t effe kant, achter in de kast en reagren dan heel verbaasd als die tevoorschijn komen met ´o dat, super aanbiedinkje..´ Ik heb mijn gebreide borstrok aan tegen die onstuimige, genadeloze wind. Op alles voorbereid!

    BeantwoordenVerwijderen