dinsdag 17 januari 2012

                                                          De morgen hult zich nu
                                                              in oranje-goud
                                                   met bleek doorschijnend wit
                                                          op het glas wrijf ik
                                                               een rondje 
                                                         in de ijskristallen


                                                         Mijn oog speurt 
                                                    door de ijskristallenring
                                                  de bus komt er doorheen  
                                                 zoeft onhoorbaar dichterbij
                                                      groeit naar me toe


                                                Ik draai een kwartslag
                                                        en stap ik in
                                                     gelukkig maar
                                                    mijn tovervinger
                                                     maakt plaats
                                                     tussen het ijs
                                                     voor de bus
                                          om naar me toe te groeien


                                                                    Robert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten