donderdag 27 oktober 2011

Kuifje

Ik heb nooit wat met Kuifje gehad. Waar Asterix en Obelix, Suske en Wiske, Jan, Jans en de kinderen mij wel konden boeien, had ik dat met Kuifje veel minder, zeg maar niet. Nu zag ik deze week een stukje van de film die Stephen Spielberg had gemaakt. Die was echter wel heel erg mooi.Animatie, waarbij echte acteurs alles speelden en via allerlei ingewikkelde, maar niettemin boeiende technieken overgebracht werden, zodat er beelden ontstaan, die ik ook kende uit de Kerstfilm over de Noordpoolexpress. Heel fascinerend. Er schijnt ook een versie te zijn met Nederlandse stemmen. Dat wordt weer genieten!

1 opmerking:

  1. Oh ja, ook stukjes van gezien! Sowieso knap hoe ze dat allemaal doen met die special effects ...
    Geniet ze! ;)

    BeantwoordenVerwijderen