dinsdag 7 januari 2014

Voorstel

Ik heb toch echt het voorstel om de dader of daders die een aantal paarden mishandeld hebben in een isoleercel op te sluiten met levensgrote foto's van hun gruwelijke daden, het bewerken van de genitaliën van 40(!) merries met scheermesjes, het afspelen van de geluiden die die dieren daarna maakten voor laten we zeggen een dag of 40. Kunnen ze 'effe' nadenken over hoe dat is voor die arme dieren. Klootviolen, een ander woord heb ik er niet voor...Het zal wel niet normaal zijn, maar dat zijn de daden van deze types ook niet. Verre van...Ben je toch wel erg ver van het padje lijkt me.

1 opmerking:

  1. Van het padje? Compleet gestoord.
    Ik stel voor ze dezelfde behandeling te geven, lijkt me eerlijker en efficienter!!

    Gadver wat een sicko's!!!!

    BeantwoordenVerwijderen