zaterdag 25 juni 2011

Welkom!

Het is rond half een. Ik lig in bed. Na lange aarzeling heb ik mijn blog aangemaakt. Kan me nog nauwelijks voorstellen, dat er iemand geïnteresseerd zou zijn in wat ik vertellen wil. Maar wat zou het?
Ik ben begonnen met hier te schrijven. En ik heb er plezier aan. Vandaag was opnieuw een rare dag. We hebben net de langste dag achter de rug. Toch regende het en de temperatuur onverwacht laag.
Aardige films bekeken. En nu deze blog. Ik verkneukel me, want het lijkt er aardig op dat ik nu een schrijver ben...Zo meteen sluit ik mijn laptop en dan mijn ogen. Want als ik dat niet doe, weet ik dat ik de hele nacht door zal gaan. Het is beter dat ik morgen verder ga.

1 opmerking:

  1. Ik snap precies wat je bedoelt;)
    Maar "schrijven" is inderdaad gewoon leuk om te doen!
    Ik kwam heel toevallig hier terecht en moest meteen lachen om je blote voeten blog, je schrijft op een directe, komische manier, daar hou ik wel van.
    Hoop dat je het niet erg vind dat ik je ga volgen!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen